27 лютого психологом було проведено заняття з учнями
першого класу.Проблема адаптації першокласників
при переході від ігрової до навчальної діяльності, шкільного життя, його ритму,
правил є на разі досить актуальною. Діти почуваються розгубленими, їм важко
зорієнтуватися у вимогах нового середовища, вони починають нервуватися, іноді
вередувати. Завдання батьків, учителя і психолога — скоординувати не тільки
діяльність учнів, а й, напевно, найголовніше, — формувати цілісну особистість,
яка розуміє свій емоційний стан. У контексті вирішення цих проблем проведено заняття.
Моєю метою було і є підтримувати у
дітей мотивацію пізнання самих себе через емоції; учитися визначати свій
емоційний стан; надати дітям можливість виразити свій настрій; знімати м'язове
напруження, викликане психічними навантаженнями.
Діти із задоволенням ідуть на
контакт, виконують вправи, виражають свої емоції через рухи, посмішки, крики.
Підсумовуючи роботу, не всі , а більша половина дітей змогла відповісти , що
таке емоції та яким чином люди їх виражають.
Матеріал підготувала практичний психолог
Федорчук Наталія Миколаївна
|