Опираючись на соціальне замовлення держави
виховувати здорову, працелюбну, всебічно розвинену особистість, майбутнього
господаря своєї землі і держави, людину, здатну не розгубитися в умовах
ринкових умов, демократизації суспільства та нових форм господарювання,
колектив школи велику увагу приділяє питанням виховання моральних якостей
особистості через засоби учнівського самоврядування.
Залучення до виховного процесу самих
вихованців сприяє розв`язанню різноманітних виховних завдань творчого,
інтелектуального, духовного, фізично-естетичного та у цілому гармонійного
розвитку і формуванню позитивних рис характеру особистості,
суспільно-громадського досвіду та організаторських здібностей.
Вибори
здавна практикуються як спосіб здійснення народовладдя, як ключовий момент
демократії. Для учнів це – реальна можливість реалізувати своє право самостійно
приймати рішення стосовно частини важливих питань шкільного та позашкільного
життя під власну відповідальність, зробити роки перебування в навчальному
закладі більш цікавими та насиченими, подолати стереотип «за нас все
вирішують».
Організовуючи
вибори в стінах школи, підлітки отримують не тільки можливість втілювати власні
думки та ідеї, але й формуються важливі уміння, що допоможуть у майбутньому
активно включитися в усі життєві процеси.
18
вересня 2013 року в школі відбулися вибори лідера учнівського самоврядування. Заступник
директора з виховної роботи Сюрман Л.М., педагог-організатор Москаленко Н. В.,
практичний психолог школи Федорчук Н. М., учні 11 класу Грініх Ігор (голова
виборчої комісії), члени комісії Каряченко Аліна, Романець Оксана, Погудіна
Надія, Наливайко Тетяна, підрахувавши голоси, записали в протокол про
результати виборів лідера шкільного
учнівського самоврядування «Апогей».
1.
Обрати
лідером шкільного учнівського самоврядування «Апогей» Гладуша Артема ( з перевагою
в 61 голос виборців)
2. Призначити Конову Алевтину заступником
лідера шкільного учнівського самоврядування (з перевагою в 41 голос)
3. Єделькіна Катерина (26 голосів) і Рафаєлян
Каріне (14 голосів) мають право працювати в шкільному учнівському самоврядуванні
і обирати центр роботи за їхніми уподобаннями.
4. Результати виборів повідомити на загальній
установчій конференції, на сторінках шкільної газети «Палітра» та на шкільному
сайті.
Матеріал підготувала педагог-організатор Н.
В. Москаленко
|