Чаплинська СЗШ -
Вівторок, 23.04.2024

Чаплинська СЗШ

Безпечний інтернет
Україна в нас одна
Україна у нас одна
Погода в Чаплинці
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 107
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » 2017 » Березень » 13 » Відкритий урок з української літератури
11:24
Відкритий урок з української літератури

23 лютого 2017 року було проведено відкритий урок з української літератури у 8 класі на тему: Іван Карпенко-Карий «Сто тисяч». Проблема влади грошей – наскрізна й «вічна» у світовому мистецтві. Життя в полоні грошей. Засоби сатиричного змалювання героїв.

Перед учнями було поставлено мету: удосконалювати вміння розкривати проблематику твору, аналізувати образи літературних героїв, виокремити в них найважливіші позитивні риси характеру, з'ясувати роль негативних рис характеру в становленні особистості; розвивати образне та критичне мислення, формувати вміння дискутувати про бездуховність людини, про сенс людського життя та висловлюватидумки, викликані прочитанням твору, удосконалювати вміння робити власні висновки й узагальнення того, що бездуховність – прояв зла в житті людини.

На уроці були використані інтерактивні методи: літертурний диктант, інтерактивна вправа «Мозковий штурм», рольова гра « Міні-суд» над героями трагікомедії «Сто тисяч», гра-характеристика «Гривня». Учні працювали зі словником літературознавчих термінів. Об'єдналися в колективну пошуково-дослідницьку роботу, де шукали засоби сатири у творі І. Карпенка-Карого «Сто тисяч», цитати з твору. Діти активно долучилися до інтерактивної вправи «Займи позицію». А потім визначали основні думки твору методом «Прес».На рефлексивно-оцінювальному етапі учні класу виконали пісню «Де ти , любове моя» Н. Май.

На уроці був застосований метод «Кейс». Цікаво пройшло психологічне дослідження «Скільки в кожного з нас від Калитки?»

Учні наповнили « золоте дерево» прекрасними афоризмами відомих людей про справжні людські цінності.

Використавши прийом «Ниточка душі», діти різнокольоровими ниточками «намалювали» на парті власний життєвий символ ( квітку, серце, хмаринку…).

На відкритому уроці учні подивилися буктрейлери, переглянули уривок з театральної постановки «Сто тисяч» за допомогою мультимедійної дошки.

 

Домашнє завдання :

 

Обов'язкове загальне:

 

1.Підготувати виразне читання уривків за ролями (за вибором учнів) І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»

 

Обов'язкове на вибір:

 

  1. Записати свої відчуття після прочитаного твору «Сто тисяч» І. Карпенка-Карого
  2. Дати відповідь на запитання: Які , на ваш погляд, точки дотику трагікомедії І. Карпенка-Карого «Сто тисяч» із нашою сучасністю?

 

За бажанням:

 

  1. Створити ілюстрації до найбільш цікавих епізодів твору І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»

 

 

Урок провела вчитель української мови і літератури Москаленко Н.В.

 

Переглядів: 403 | Додав: Админ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 ebabalik  
0
Здравствуйте. А где можно посмотреть материал урока?

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Освіта Дніпропетровщини
Київський час
Знайди себе
Пошук
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Географія сайту
free counters
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz